Üdv!

Két fontosat szeretnék kérdezni: Az egyik hogy minden jel szerint át
kell mennem kedves szlovák szomszédainkhoz párkányba, aminek az a
jelentőssége hogy marha olcsó a cd. Nem tom pontosan mennyi, de olcsó
sokkal. A kérdés csak annyi, hogy a szabad szoftver konf-ra mennyi kell,
mert akkor úgy vásárolok be belőle. Kiírom meg minden, de tudnom kéne
hogy mennyi kell. Majd ehhez gyors válaszra van szükségem.

Másik nem annyira égető, de fontos dolog, hogy szerintem írni kéne egy
grub2-es doksit. Van egy oldal az ubuntuforums.org-on ez
<http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1195275>, és ezt kéne
szerintem közösségi doksiba önteni. Az lenne a kérdés hogy ez kissé
hosszadalmas, ezt egy doksiba kéne írni szerintetek? Vagy daraboljuk
kissebb részekre. Egyáltalán kell-e?

Rábai Viktor (current88)