Tényleg lekopok.
Higyétek el, hogy 2-3 éve is probálkoztam. Könyvet akartam az
ismerkedéshez. Amiket találtam nem voltak alkalmasak az
induláshoz.mert nem programozni akartam. Egyszerüen használni. Én a
balga kacsa..  Hozzá kell tennem vén fejjel a 0-ról indultam annak
ellenére, hogy Drezdába a Robotronnál ( KGST ipari komputerek) Prüfer,
illetve javító, inditó. voltam . Nem érintett meg az Ámításteknika,
ezért hanyagoltam. Útólag belátom hiba volt.
A Win-hez is 0-ás voltam. De azt azért tudom használni, mert volt
kitől kérdezni.
A csepeli könyvtárban meg nem volt.Evégett beiratkoztam volna. Na a
kudarc után passzoltam a dolgot. Ezt az Ubuntut
Fél éve meghülyitett egy cimbim, hogy ilyen jó, meg olyan jó az
Ubuntu.. Össze rakott grátisz egy jó gépet, feltelepitgette a
mindenféléket, újra elvitte mert rakattam rá XP-ét is.Utána csak a
szívás, mert senki nem birja netezésre birni. Sok órát idegesitettem a
1270-et, ilyen olyan Ubuntus fórumot stb. Még egyszer próbálkozok a
közeljövőben, Örülnék ha összejönne.Az Opera gyorskeresőjébe most
néztem, még megvan az Ilias szabad tananyag linkje. Ez az alapokat
mondja, mutatja Ubuntuval kapcsolatba.. Sokra megyek vele ha nincs
net.
Oké igazatok van én meg ismerőseim, 1270, fórumok a kacsák
Nem vagyok iromán, azért tornásztam a klavin vonjátok lr a tanulságot.
Ne azt, hogy nem a viz a húnyó. Ha tényleg közöséget akartok építeni
_jó nagyot_, akkor tagok is kellenek. Azoknak meg el kell indulni.
Ez valami faliújságszerü oldal ? Mindemki olvassa, írja ? Nem baj
legalább többen töprengenek balga kacsa írkáján.
Még a tanulsághoz egy kis időrablás. A felhasználó barátsággal
kapcsoltosan. Az iwiwen 180000 ezernél többen kérik vissza a régi
programot ( ennél sokkal többen kérik, mert nem mindenki irt be) . Az
más kérdés hogy nem foglalkoznak velük. Volt aki beírta "Olyan xar
lett mint a Facebook" Még érdekeségük, hogyha elakadzs egyiken se
találsz emaill cimet, hogy kérdezhessél. pl. Mi a" bünöd" ha tiltanak.
Azért van kezelhető, átlátható _segítőkész modikkal_ honlap is  pl.
phttp://yourdate.hu/index.php?id=8849l: