Boas a todos,

logo de horas xestionando os bugs, que dolor!! para que digan que
colaborar nun proxecto é sinxelo...., por fin están solucionados ou en
visas de solucionalos.

Por unha parte no software-center debería de solucionarse o problema
actualizando xa que saíu unha nova release do language pack.

Por outra parte no paquete ibus non é un erro de tradución senón un erro
do desenvolvedor que no ficheiro .desktop, o que se encarga de localizar
os menús, non meteu o parámetro X-Ubuntu-Gettext-Domain=ibus que é o que
lle permite recoller as traducións dende o catálogo de traducións.
Podedes ollar o erro en
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/ibus/+bug/457632
Xa está solucionado e xa lle enviei un parche ao desenvolvedor para que
o corrixa. Só falta que faga o commit. Sería bo que comentarades no bug
para meterlle presión.

Coido que me merezo un descansiño de unhas horiñas, síntoo pero onte
estiven ata as 4 da mañá tentando xestionar isto e hoxe á mañá outras 3
horas. Polo que vou a desconectar un pouco esta tarde. Á noite volvo.

Saúdos

Miguel Bouzada escribiu:
> 2009/10/23 Fran Dieguez <lis...@mabishu.com>
>
> Ola rapaces,
>
> boas novas!!! acábanme de comunicar que hai unha prórroga na extracción
> final das traducións en Karmic debido a que hai reportados algúns erros
> (entre eles o noso, pero xa está solucionado)
>
> Vamos que a nova data é:
>
> 26 October 22nd - ReleaseCandidate, LanguagePackTranslationDeadline
>
> Como vedes os que temos instalado e actualizado a beta non estamos
> todavía na Release Candidate... E se seguimos así non sei, pero me da a
> [...]
- --
Ubuntu-l10n-gl mailing list
Ubuntu-l10n-gl@lists.ubuntu.com

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8