Hej, Jag fick precis höra att Ubunu Touch gör en betafrys den 1:a augusti, och att det vore önskvärt att översättningar var klara till dess. Själv hade jag tänkt att bjuda in till ett allmänt översättarhack först 3:e augusti, så det passar inte rikigt då. Trots den korta tiden som är till betan, vore det toppen om vi kunde göra en kraftansamling och få Touch hyfsat översatt. SÅ många strängar är det inte.
Paketen att översätta hittar du här: http://projects.davidplanella.org/stats/utopic Emulator för Ubuntu Touch hittar du här: http://davidplanella.org/ubuntu-emulator-quickstart-guide/ Ger du och rättar förslag rätt av - arbeta i launchpad. Tar ansvar för ett helt paket, (tar hem en PO-fil och går igenom), lägg helst en notis om det så att det inte blir dubbeljobb. http://ubuntu-se.org/phpBB3/viewtopic.php?f=34&t=58487&p=473338#p473338 Jag förslår att vi inspireras av Android och Cyanogenmod när det gäller översättningarna. Vänligen /Josef -- This message was sent from Launchpad by Josef Andersson (https://launchpad.net/~northar) to each member of the Ubuntu Swedish Translators team using the "Contact this team" link on the Ubuntu Swedish Translators team page (https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-sv). For more information see https://help.launchpad.net/YourAccount/ContactingPeople _______________________________________________ Mailing list: https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-sv Post to : [email protected] Unsubscribe : https://launchpad.net/~ubuntu-l10n-sv More help : https://help.launchpad.net/ListHelp

