Eller vänta nu, är det Kubuntu du vill installera?

Om du har laddat ner Kubuntu, får du bränna det på en cd (som ISO) och
starta upp din dator med skivan i. Där kan du testa hela kubuntu
operativsystemet, utan att installera något. Jag rekommenderar dig inte att
installera det på din hårddisk om du inte har hyfsad datorvana.

Mvh
Johannes