Hej,

Ja det var ett mycket bra förslag. Jag har faktiskt aldrig tänkt på att
man skulle kunna göra ett sådant språk som du talar om där, det var helt
klart smart :) Skrev lite där också om hur jag brukar göra för att "gå
runt" problemet på mina egna datorer.

Jag har alltid tyckt att det varit en svaghet i Gnome att man inte kan
ändra det. Det går ju i KDE.

// Emanuel