At bränna långsamt är väl ändå ett råd som nästan är att betrakta som "cargo
cult" idag? Jag och alla jag vet har bränt i full hastighet (eller auto) sen
iaf tidigt 2000-tal och aldrig gjort underlägg av en enda CD eller DVD. Det
var lite problem sent 1990 och kanske in på 2000 minns jag, men nu? Aldrig
hört talas om, men rådet verkar dröja kvar, av ngn anledning. Om någon mot
all förmodan har ett sånt problem är nog den rätta åtgärden att öppna
fönstret och se hur långt man kan kasta sin brännare. :D

Om det är Wubi så funkar det inte alls med ME, och det är på grund av hur ME
är byggt - alltså ingen bugg utan det är helt enkelt inte möjligt att få det
att fungera i ME.

-- Stoffe

Kristoffer Lundén
✉ [EMAIL PROTECTED]