Tjenare Ubuntu Sverige! :)

Den 10:e December så kommer jag finnas på LabCenter
(http://www.labcenter.se<http://www.labcenter.se/>) och prata om Ubuntu på
eventet Second Wednesday. Eventet är kostnadsfritt och riktar sig mot IT-proffs
och entusiaster i Sverige. LabCenter bjuder på mat och dryck under kvällen. För
intresserade så kommer jag bjuda på coola proof-of-concept lösningar baserade
på Ubuntu samt finnas där för att svara på folks frågor om Ubuntu, deployment,
central administration och Ubuntu Server. Kom gärna förbi! Allt är fritt:

- Finger-food, öl, vin, läsk

- Ordet

- från reklam

- från sponsorer

Bara ren teknikträff!

Mejla generalmanager [at] labcenter [dot] se ifall ni vill kommer så kan
LabCenter dimensionera mat och dryck efter antalet besökare!

Vi syns där! ;)

M.V.H

// Fredrik "DXter" Jonsson (https://launchpad.net/~dxter)
IT-Consultant / Ubuntu Server Team Member
ASCI Sweden AB
http://www.asci.se/
+46730859595