Inte detta nu igen
Virus i linux.......

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com] För evert larsson
Skickat: den 30 december 2008 22:01
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: Fel medelande vid Add/remove

Olof Johansson wrote:
> Hej!

> Nej. irus är extremt sällsynta på GNU/Linux. Jag vet inte i vilken
> form varningen kom, men det låter som skitsnack. Information av den
> typen får man inte på torrentsidor. Jag har inte ens clamav
> installerat, och har aldrig kännt något behov av att ha det.

Hej
har ingen tidigare erfarenhet av virus på linux. Virusprogrammet
installerade jag nyss, Nu scannas hela hårdisken.

Terminalen är redan sidor full med varningar.
Medelanden som jag inte förstår. Får se när
programmet är klart vad det då ger för information.
Jag återkommer när clamscan är klart.

Vänliga
Evert