Prova att använda flashblock eller liknande. Sambon använder firefox
på swedbank och jag har aldrig hört ett knyst om att den skulle hänga
sig. Har sidan flash-pryttlar somkan vara dåligt skrivna?

2009/1/24 Magnus Suther <magnus.sut...@gmail.com>:
> Jag har vid ett flertal tillfällen råkat ut för att firefox krashar med
> segfault när man ska skriva (tex kontohistorik) ut från swedbanks
> internetbank. Och eftersom det är en svensk bank borde vi vara några
> stycken här inne som ser detta.
>
> Så, om ni också råkar ut för detta, kan ni ju gå in till
> https://bugs.launchpad.net/bugs/320827 och konfirmera, och kanske ladda
> upp mer avlusningsinformation (hur översätter man debug information
> egentligen?)
>
> MVH
> --
> [...]

Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i
Sverige, avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.
WARNING! E-mail to and from Sweden, or via servers in Sweden, is
monitored by the National Defence Radio Establishment.