Tjo!

Som norrbottning (bor i Boden trakten) kan jag bara hålla med FiA,
alltför ofta "glömmer" Stockholmare att det finns ett Sverige utanför
tullarna!
Umeå gänget verkar på G med möten. Synd att Sverige är så avlångt bara,
har 30 mil till Umeå.
Men vi blir fler och fler här uppe så vem vet, även vi kanske kan hitta
på något trevligt här i norr.

Nille