Tja Alla
Jag undrar om det finns några linux podcast i Sverige.
Jag fundera på att starta en Linux podcast som kan vara 2 gånger i månader,
finns några personer som skulle vilja vara med?.
Jag har vissa utrustning som jag tycker ska kunna fungera. t.ex jag har skaffa
mig en Podcast Studio från Behringer. har båda usb och firewire paket.
har er länk till dem
http://www.behringer.com/EN/I-Want-To/Podcast.aspx. firewire paket fungera inte
med linux, men usb har funkat bra med ubuntu studio.
Jag har en macbook dator också så att om intresse finns då kan vi kunna försöka
med några inspleningar.
Jag bör själv  Farstastrand (Stockholm) men det spela igen roll vart man bör,
tror jag.
Hälsningar
Joseph Mugerwa