som sagt va säger loggarna

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com
[mailto:ubuntu-se-boun...@lists.ubuntu.com] För Sofia Löfberg
Skickat: den 30 november 2009 09:22
Till: Ubuntu Sverige
Ämne: Re: dovecot-postfix

Hej Thomas!

Har det löst sig för dig? Ser att det inte varit så intensiv korrespondens det
senaste dygnet. Behöver du fortfarande hjälp?

//Sofia
msn: fis...@hotmail.com
(Du kan adda mig där om du vill och sen kan vi mejla upp svaret for future
reference till listan när det löst sig för dig. Verkar som att du har frågor
som inte bara rör just rena konfigurationsinställningar/parametrar i
postfix/dovecot)