Ett IRC-möte kan givetvis vara en möjlighet att diskutera lite mer
"flytande". Viktigt dock att det finns någon med som har behörigheter
för att styra mötet, jag har dåliga erfarenheter av att försöka hålla
i ett möte utan sådana möjligheter. Det är nödvändigt att få med TL/TC
på detta också - kanske inte att dela åsikt, men att hålla ett möte.

Lotta