On Sunday 28 November 2010 18.32.33 plun wrote:

> Jo, trådningen blir helt rätt i Thunderbird 3.1 men mina egna inlägg
> saknas i tråden... får klura ut vart man ställer in det eller om nån vet ?
>
> (därav testet)

Verkar bli så när man kör Gmail om du inte ställer in så att mail från denna
lista filtreras till en särskild mapp/etikett. Upptäckte det av en slump själv
när jag ställde in filtrering på en annan sändlista.

Ställer du in filtreringen i Gmail via webbläsaren följer ju dessutom dina
inställningar med dig om du byter dator/mailklient.
--
// Isak