Från: Bardia Zakeri <bardiazak...@gmail.com>
Ämne: hjälp.
Till: "Ubuntu Sverige" <ubuntu-se@lists.ubuntu.com>
Datum: onsdag 30 mars 2011 08:00

hej!
Jag har ett problem.
Dumm som jag var
råkade jag   radera   partitionen för windows . gickvia live
cd. jag hade turen att inte hade viktiga grejer på den datorn.
När jag
installerade vinux igår så försvann mitt windows xp .
och Jag vill gjärna har
tillbaka  windowset också . det var vinux 3.0  som jag
installerade.
Det var på en laptop  seimens en gammal .
det var xp i
den. jag skulle gjärna villja ha antingen windows xp  och vinux  eller
windows 2000 och vinux eller  ha windows i  vinux via qemu eller nåt
liknande.
Den skivan hade inget wubi .exe som vanliga ubuntu har.
för
tillfellet där i den datorn har jag ubutnu 9.10  men så fort problemet blir
löst  kommer jag ha vinux där  bara min windows kommer tillbaka
.
tack för hjälpen
/Bardia.

-----Infogad bilaga följer-----