Hej.
Har samma ambitioner som dig, alltså att lära mig och utveckla min kunskap.
Vid ett skärminspelningsprogram är det viktigt att kunna få ut HD kvalité
eller likvärdigt i ett vanligt förekommande filformat som kan spelas upp av
"alla". Streamade pixliga youtube-how-to's där funktionen inte uppnås
optimalt är ju inte att eftersträva :)

Mvh!