Jag var en kort period admin på LP och då noterade jag att vissa
personer hade tidsbegränsade medlemsskap medan andra inte hade någon
tidsbegränsnin, bla var övriga admins medlemsskap tidsbegränsade,
något som ju kunde blivit fatalt antar jag. Under den perioden
godkände jag själv några och tidsbegränsningen dyker upp som förvalt
alternativ. Min gissning är att det helt enkelt inte uppmärksammats
när medlemsskapet godkänts, men Håkan får rätta mej om jag har fel
här.

Hälsn Lotta