Hej!

Jag anslutade mig till ubuntu för att jag hade behov att få hjälp med att
installera WLAN på min bärbara. Men det gick inte bra därför gick jag
tillbaka till Windows för att behålla trådlös närverk. Nu vill jag säga upp
mig från den mail listan som jag får e-post ifrån varje dag. Jag hittade
inget på ubuntus hemsida om jag kan säga upp mig från ubuntus hemsida. Kan
du hjälpa mig med detta??

Tack på förhand
/Handrain

Mvh