Överlag så känns 10.10 väldigt bra, så jag har också gjort valet att använda det till vardags. Jag vägrar tycka att jag sku ha problem med modermodemet för det. 8D

Om man verkligen vill ha 11.04; testa KDE, alltså Kubuntu som skrivbord istället. Installera med en Kubuntu-skiva, det är mindre struligt än att försöka lägga det ovanpå en vanlig Ubuntu-installation. KDE för Ubuntu var inte heller helt klart i April, men känns ganska skönt efter att man uppdaterat sin grundinstallation. :)

Annars så har jag stora förväntningar på Ubuntu 11.10, oavsett vilket utseende man vill ha för det.

Cherrypie!
// Peetra.

10.10 körs igen, 11.04 får vänta nåt år till....