Ja, det kan man allt kalla runt hörnet. Jag hade tänkte mig något event liknade med install party och demo visning av ubuntu och så kan de som vill komma och få hjälp med en installation. Samt lite Jolt och chips bjudning. Och går allt som jag vill så håller kommunen med chips, jolt, lokal och storbild eller projektor.

Daniel Artfors
ePost: dan...@artfors.se
Tel: 0707-395745
www:http://artfors.se

Skickat med Mozilla Thunderbird i Ubuntu med GNOME