Annonsera efter valförättare i forumet, på IRC och på sändlistan.

Om det inte finns intresse från någon att ställa upp och det inte
kommit någon på möten så borde det väl funka att ni sitter kvar om ni
vill. Fast det är väl bra att gå ut med det också på sändlista, i
forumet och på irc, det kan ju göras samtidigt.

Tex:

"Dags för val till TL och TC. Vi behöver valförättare och
nomineringar. Om ingen anmäler sej före den 31 maj så sitter nuvarande
TL och TC kvar fram tills nästa valomgång."