Hej!

Om du kan maila frågorna istället för att ringa, så kan jag svara. Jag har
arbetat med open source på företaget ST-Ericsson (som gör plattformar till
mobiltelefoner). Från ST-Ericssons sida jobbade jag i två år i linaro.org.
Linaro är en not for profit organisation som arbetar med att förbättra all
möjlig open source för ARM processorn (som sitter i nästan alla
mobiltelefoner).

 /Patrik

http://goo.gl/WOdK