 Från: Gunnar Hjalmarsson <gunna...@ubuntu.com>
Till: Ubuntu Sverige <ubuntu-se@lists.ubuntu.com>
Skickat: onsdag, 15 maj 2013 7:16
Ämne: LoCo Team Coding Challenge

Hej alla!

En omgång av de numera virtuella konferenserna "Ubuntu Developer Summit"
pågår just nu. Jag noterade en session som äger rum i morgon, och som
kanske är av intresse för det nyvakna(?) svenska LoCot:

http://summit.ubuntu.com/uds-1305/meeting/21708/appdev-1305-loco-code/

Ser att Peter Ahlgren tänker delta; kanske någon mer är intresserad?

Kan inte låta bli: Hade först tänkt posta i forumet, men ändrade mig och
postade här i stället. Varför? Jo, jag såg att 17.668 av 19.742 trådar i
kategorin Ubuntu Sverige behandlar "diskussion gällande forumet".
17.668!!! Skulle någon möjligen kunna radera den deprimerande
statistiken? ;-)

--
Gunnar Hjalmarsson
https://launchpad.net/~gunnarhj