Den 2014-10-21 09:54, Kjell Holländer skrev:
> ... jag skulle gärna prata med någon som kan svara på den fråga jag
> ställt i forumet. Jag har frågat på forumet utan att någon gett
> något svar på varför ALLT som liknade Ubuntu på min laptop försvann
> när jag följde instruktionerna för uppgraderingen till 14.10. Jag
> ominstallerade 12.04 som funkat och fungerar klockrent. När anses det
> "säkert" att göra uppgraderingen till 14.10?

Det kanske inte var någon som kunde svara, eller också blev tråden i
forumet bortglömd. Du kan göra ett nytt inlägg i tråden för att så att
säga väcka den till liv.

Annars skall du inte uppgradera från 12.04 direkt till 14.10. 14.04 är
en LTS, och sådana skall aldrig hoppas över i samband med uppgradering.
Alltså: Du bör först uppgradera till 14.04, och därefter till 14.10.

--
Gunnar Hjalmarsson
https://launchpad.net/~gunnarhj