Hej Johan,

hur ser det ut med att få igång något av forumet?

Jag anar att det ser mörkt ut, eftersom det är så tyst. Tråkigt att det
skulle bli så här,
men allt kan hända, oavsett vad och var. :)
Det fanns förmodligen ingen extra backup på annat media, förmodar jag.

Trist att vi inte hann över 10-årsdagen den 29 november.

Ha det gott.
Leffe

Den 13 november 2015 13:34 skrev Johan Ramm-Ericson <ubu...@ramm-ericson.se>
: