Hej igen,

Vi börjar närma oss: den nya servern har bl.a. forumet igång även om det
återstår lite pill för full funktionalitet (t.ex. mail om att en forumtråd
har uppdaterats har jag inte kollat på än), Drupal har jag inte kollat på
även om det med stor sannolikhet fungerar, osv. DNS har uppdaterats men det
tar tid innan era respektive nätleverantörer har fått sina DNS cachar
uppdaterade, men framåt kvällen bör ni åtminstone kunna se siten, även om
jag inte vill lova att allt fungerar då.

/johan