Hej Alla,

Jo, jag vet. Summa summarum; Let's Encrypt / Certbot har ändrat beteende
genom åren och uppgraderingen från 14.04 till 22.04 blev ett gigantiskt
hopp även för Let's Encrypt. Så brottas med det samtidigt som jag har fullt
upp med jobb och lite roliga men sena kvällar privat. Jag jobbar på det och
återkommer så snart det är klart.

/johan