Merhaba,
Ubuntu 7.10, pardus ve vista yüklü makinada wireless bağlantı
problemsizdi. Ancak bugün ne olduysa ubuntu ile açıp güncellemeleri
yaptıktan sonra kablosuz ağ bağlantısı kesildi. Pardus'ta açtım, yine
bağlanamadı. Sonra vista ile denediğimde ise bağlantı sorunsuz
gerçekleşti. Ancak vista'yı açtığımda son oturumda pilin bitmiş
olmasından dolayı vista'nın kendisini askıya almış olduğunu gördüm.
Bundan olabilir belki diyerek vista'yı kapatıp ubuntu'yu yeniden
açtım. Bu kez kablosuz ağımı görmüş ve hatta modemden ip'de almıştı
(dhcp). Ancak modeme ping atamıyordum. En sonunda
/etc/init.d/networking restart ile network hizmetini resetleyince
düzgün olarak ping v.s atmaya başladı.
Bu durumda hatayı nerde aramılıyım?

Ağ kartım:

03:00.0 Network controller: Intel Corporation PRO/Wireless 4965 AG or
AGN Network Connection (rev 61)

--
yaşasın linux