Merhaba,

Aslında her ne kadar arkadaşım bilgi vermiş ama win sistemde internet
explorer ile bahsettiği kediciklerin olduğu harfler görülüyor, ama
linux sistemlerde (pardus, ubuntu ) bu kedicikler tüm harflerin
üzerlerinde görülüyor, dolayısıyla hangi harfleri yazmam gerektiğini
bilemiyorum.

Teşekkürler.
23.04.2008 tarihinde Erdal AVŞAR <[EMAIL PROTECTED]> yazmış: