Merhaba, Ubuntu 8.04'te bu sorunu yaşıyoruz. Geliştiriciler 8.10 kararlı
sürüm yayınlandığında bu sorundan kurtulacağımızı söylemişler. Konuyla alakalı
ubuntu Türkiye forumlarında bir başlık var. Size önerim wpa ile sorunsuzsuz
çalışabilmeniz için 8.10 kararlı sürüm çıkana kadar 7.10  Hardy Heron
kullanmanızdır.