Ayarlar doğru görünüyor. Ekran görüntüsünden anladığım kadarı ile ekranı
1440x900 çözünürlük olarak ayarlayamıyorsunuz. Doğru muyum? Sorunun tam
olarak ne olduğunu anlamaya çalışıyorum da, kusura bakmayın. LCD ekranlarda
yenileme hızı diye birşey pek etkili değil diye biliyorum. Bu konuda da bir
sorun mu yaşıyorsunuz?