Merhaba,
buna benzer bir soruna eski sürüm ubuntularda video izlerken
rastlamıştım. Birkaç video oynatıcı yüklemiştim ama bir ikisi hariç
ben de yeşil ekran sorunu yaşıyordum. xserver configürasyonu gibi
bişey yapmıştım. ve düzelmişti. belki sizin de sorununuz buna
benziyordur. ubuntu 8.10 sürümünü indirdim ama kurmak nasip olmadı
kurunca ben de deneyimlerimi paylaşacağım
Saygılar İyi bayramlar

02 Aralık 2008 Salı 23:07 tarihinde Osman Kemal Kadiroglu