Merhaba, herkese iyi bayramlar.
Uzunca bir direnmeden ve olumlu övgülerini dinledikten sonra 8.04'ten
8.10'a (x configürasyon dosyasının yedeğini almadan :S) yeni kurulum
yaparak geçiş yaptım. Screens and graphics sekmesi'ni bulamadım ve bu
durum beni sıkıntıya soktu. Henüz yazılmış yeni bir çözüm önerisi
bulamadım listelerde. Aşağıda x dosyamın çıktısını veriyorum. Grup
arkadaşlarımızdan ricam intel 945 serisi ekran kartı conf. dosyası
olan benimle paylaşsın. Anakartımın modeli Gigabyte GA-945GCMX.
Ekranımın modeli HP ergo 1600 (21inch)
Şimdiden teşekkürler
Saygılar ve sevgiler

Section "Device"
        Identifier      "Configured Video Device"
EndSection

Section "Monitor"
        Identifier      "Configured Monitor"
EndSection

Section "Screen"
        Identifier      "Default Screen"
        Monitor         "Configured Monitor"
        Device          "Configured Video Device"
EndSection