Merhaba,

Ubuntu 8.10 kullanıyorum. Sistemimdeki diğer disk(leri) ve
partisyonları çıkarılabilir medya olarak algılıyor. Bu normal mi?
Çünkü başka dağıtımlar direk fstab'a yazıp sabit disk ve
partisyonlarını direk mount ediyorlardı. Aslında bu işime geliyor.
Zira böylece tıklayıp şifreyi girmedikçe mount etmiyor. Ancak şöyle
bir problemim var ; ext3 olarak biçimlendirdiğim ikincil diski mount
ederken utf8 kodlamasını kullansın istiyorum. Bunun için konsoldan
manuel olarak şu komutu işlettim : sudo mount -t ext3 /dev/sdb1
/media/gecici -o rw,iocharset=utf8
Ama utf8 ile ilgili hata verdi.

Bir de şu son zamanlarda (belki güncellemelerden sonra olmuştur diye
belirtiyorum) firefox penceresinin kapatma, minimize etme düğmeleri
görünmüyor.

Teşekkürler.