Merhabalar,

aynı sorunla karşılaşan arkadaşlarımız su şekilde bir çözümü önermişler ve
çözüme gitmişler. Sizde deneyin isterseniz.

Kullanıcı adı & şifre girdiğin kısımda, oturum olarak onarım terminalini
seç, sırayla
cd /home/KulanıcıAdın
sudo rm .ICE*
komutlarını ver.

Kaynak: http://forum.linux-sevenler.org/index.php?topic=2114.0

05 Ağustos 2009 14:48 tarihinde Osman Kemal Kadiroglu <okkadiro...@gmail.com
> yazdı:

> Merhaba,
>
> Uzun bir süredir Kubuntu9.04 ile çalışıyorum. Bugün k3b ile bir dvd
> kopyaladım ikinciyi kopyalarken sorun çıktı. Terminalden k3b çalıştırmak
> istediğimde .ICEauthority dosyasına yazma izni yok diye bir mesaj geldi.
> Diğer işlerimde sorun olmaksızın kullandım ama k3b'yi bir türlü
> çalıştıramadım. Sisteme en son gelen güncellemeyi yaptım ve sistemi
> kapatıp açtım. Kubuntu biraz yavaş olmakla birlikte açıldı. Kullanıcı
> adımı ve şifremi girdim ilk iki ikon zamanında göründü ve üçüncü ikon
> [...]

Anıl KARADAĞ
Cihan Bilişim A.Ş. - Yazılım Geliştirme Uzmanı
GYTE- Bilgisayar Müh. Yüksek Lisans öğrencisi
http://anilkaradag.info/blog