Zeki Çatav yazmış:

> UNR daha kararlı ve daha fazla destek sağlıyor, Easypeasy UNR bazında ve
> daha geriden geliyor. Ubuntu gruunda UNR yanı sıra KDE bazlı bir Netbook
> Remix de yer alıyor.

Ben eeepc 900 modeli (ilk modellerden olan en yavaş modeli) ile normal
ubuntu sürümü kullanıyorum. Ubuntu netbook remix sürümünü de denemiştim
ama arayüzü farklı geldi, kişisel tercihim normal gnome arayüzü olduğu
için standard ubuntu 9.10 desktop kurulumu yaptım. Makinanın bütün
donanımı sorunsuz çalışıyor. mobil olarak internete bağlanmak için de 3G
değil ama nokia 6230 telefon üzerinden bluetooth bağlantısı ile gprs
üzerinden bağlanıyorum. Acil durumlarda sunucularıma ssh üzerinden
erişmek ya da meşhur çiftçilik oyununda ekinleri toplamak için gprs
bağlantısı yeterli oluyor diye henüz 3g ihtiyacı hissetmedim.