23 Temmuz 2010 00:15 tarihinde Özgür Kılıçaslan
<ozgurkilicas...@gmail.com>yazdı:

> ubuntu'da herhangi bir pakete "güncellenme sen artık, hangi versiyonda isen
> onda kal" diyebiliyorsunuz. hatta sizin ubuntu'daki grub'ı kaldırmanız
> gerekiyor. sistemde ne varsa güncell demişsiniz, sonra da neden benim
> dediğimi yapıyorsun diye kızıyorsunuz :)

Kızmıyorum :)... sadece yıllardır grub'a müdahele edilmezdi; kişi/kullanıcı
istediği gibi düzenler, isterse değiştirirdi; kimin grub'ını istiyorsak onun
borusu öterdi. :)
Şimdi, yeni çıktı bu ve bana -sanki- benim alanıma müdahale gibi geliyor.
hatta "gibi" hafif gibi :); müdahale ve "windows"luk gibi.
Konuşulsun istediğim bu.

yaylalı.