Selamlar,

buradaki linkte

System > Administration > System Monitor kismindan Resources tabina
tikladiginizda ve Network History sekmesine baktiginizda
gorebilirsiniz diyor ayrica default install halde bu zaten.

Benim kullandigim vnstat hic gui ihtiyacim olmadi. Sirket ici
paylasimli 3G kullanimi var ise iptables ile guzelce olcumlenebilir.
Bir de bandwidthd vardi.

http://bandwidthd.sourceforge.net/

Yalniz bunlar dedigim gibi toplu kullanim icin.

Suradan tum monitoring yazilimlarini gorebilirsiniz Ubuntu icin:

http://www.ubuntugeek.com/bandwidth-monitoring-tools-for-linux.html

GKrellM en guzeli :)

30 Mayıs 2011 18:04 tarihinde Seyfi Genç <seyfi.g...@gmail.com> yazdı:

> Merhaba,
> Avea Jet Kullanıyorum.
> Malum linux için program var fakat çalıştıramadım. Bu nedenle haziran
> ayından itibaren bu ölçüm işini
> başka bir programla yapmak istiyorum.
> Şöyle uygulamalar>irternet sekmesinde görünebilecek, grafikli bir program
> var mı? Aradım, bulamadım. Hep konsoldan
> takibi yapılan programlardan bahsediliyor.
> Teşekkürler.
> Seyfi

Ozgur