Merhaba,

Bilgisayariniza mail server kurmak ve gerekli ayarlari yapmak pek kolay bir
is degil. Yalnica komut satirindan mail gondermeye calisiyorsaniz ssmtp [1]
programi ile herhangi bir smtp, ornegin gmail, uzerinden calismaniz cok
daha kolay. Eger bir mail sunucusu kurmak istiyorsaniz [2] ile baslamanizi
oneririm.

[1]
http://tombuntu.com/index.php/2008/10/21/sending-email-from-your-system-with-ssmtp/
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/Message_transfer_agent