merhaba,

ikinci defadır başıma geliyor bu grub sorunu. hiç bir neden yokken sabah
açılmadı bilgisayar - lap top. ubuntu 10.10 kullanıyorum, kriptolu.
makinada xp'de var. açılışta grub'a girmiyor, siyah ekran sadece. sanırım
yine grup ile ilgili bir sorun. geçen sefer sorunu çözemeden en son artık
format atmıştım. bu sefer öyle bir lüksüm yok. ubuntudaki datalara mutlaka
ulaşmalıyım.

yeni bir grub yüklemem lazım sanırım. live cd'yi takıp oradan girmeyi
önerecekler çıkarsa bunu nasıl yapacağımı da detaylıca belirtirlerse
sevinirim çünkü geçen sefer olmamıştı.

hard diski başka bir makinaya bağlamak ve dataları ordan çekmek de bir
çözüm. ama demin de dediğim gibi ubuntu'da kripto var. kripto olduğu için
partition'ı nasıl  mount edeceğimi bilmiyorum. kriptoluyken özel bir işlem
yapmak gerekir mi? bu konuda bilgisi olan arkadaş varsa ve yardımcı olursa
sevinirim.

teşekkürler ...

... /
düşünmeden öğrenmek faydasız