Date: Wed, 22 Oct 2003 13:12:31 +0100 (BST)
Subject: TIC ARANYI PA UPDF I PADER

UPDF dok obuyu dako

c221b.jpg
KINEKE: Man dako ma lamony UPDF obin ocele inge butu kwede tek tek i Pader

Chwa Alonje Wuwe

TIM mo me wur ki lewic madit atika ki me aconya onya ikare ma lamony UPDF itetela pa Brigade Commander Paulo Lakech idul mony me abic, 509 Pader distrik obin ogwono woko megi oluku (litino) aryo idyewor me 10.10.2003, Filder Oyela ka ocode ka cwinye idye gudi ki Aloyo Florence 20 obin ojem woko pi cam kwaro ka otugi celo woko wa ito i cuny dye wiye ki iiye ricac 4 kulu.
Lamony meno kono nyinge pe obin ononge pien ribiribi obin obedo magwar pien mony gubin gucamo akemo ka kopa aye ocako cwer ikom lwak.
Adong Betty, 10, gutugi turo tyene ki k opa ituru ne pien ni pingo lwak mito ni kinek jali.
Wonkom LC5 Ladit Yakobo Komakech ricac obin oloyo make ka olok ki cwer cwiny ni twara dong giketo lwak ki ikema. Lumony mukene icawa meno gubedo ka gono oduro kun giwaco ni ber adui omonyo wun.
wa bitoro wun atora ki kopa.

http://www.rupiny.co.ug/index.php?mainNewsCategoryId=106&newsCategoryId=109

gook

MSN 8 helps ELIMINATE E-MAIL VIRUSES. Get 2 months FREE*. -------------------------------------------- This service is hosted on the Infocom network http://www.infocom.co.ug