Mangga.........aeh..aeh..kang akos (atanapi engkos?)..... teras keun bae kang ka
lebet!, teu kedah dilaan atuh acuk na mah..., tuh geura parantos seueur nu karempel di
lebet teh ....

....kuring mah nuju kokoreh dirhams di abu dhabi.

baktos,

-pun adi-

akos kosasih <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Hatur nuhun ka teh Ani sareng salam kenal ti abdi...

--- Ani Puspita <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Sok lebet kang, abdi ani ti Subang nuju ngarambet di
> Cikarang !!
> Mangga di lajeungkeun........

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

[EMAIL PROTECTED]