***********************************************************************************
Assalamu'alaikum wr. wb.

Haturan ka para dulur sinareng ka para wargi!

Kuring kangtos ngawaler mairan perkawis "Gunakeun Basa Sunda", ping 11 juli kamari,
nanging siga na  mah waleran ti jisim kuring ieu teh kirang katampi ku balarea
(panginten "kajianna"/ pangguaranna, cetek keneh/ kirang luhung), tapi teu sawios!, da
eta mah pendapat pribados nu hoyong ngamajengkeun kisunda jeung kasundaanna tea.
Carek kuring!!!, ceuk kuring Kisunda jeung kasundaanna teh kudu adi luhung pikeun
jumadi "rahmatan lil al-amin", boga jati lain junti, teu oyag ku pangaweruh
(basa,budaya, atekah) sabudeureun tapi jadi pangweruh nu hade ka sabudeureunana!, nya
eta... silih wangi tea :

Tapi, engke jaga bakal aya nu nyoba-nyoba, supaya nu laleungit kapanggih deui, nya
bisa, ngan mapayna kudu make amparan. Tapi anu marapayna loba nu arieu aing
pangpinterna. Mudu aredan heula.

Engke bakal rea nu kapanggih, sabagian-sabagian. Sabab kaburu dilarang ku nu disebut
Raja Panyelang. Aya nu wani ngorehan terus, teu ngahiding ka panglarang ; ngorehan
bari ngalawan, ngalawan bari seuri, Nya eta budak angon : imahna di birit leuwi,
pantona batu satangtung, kahieuman ku handeuleum, karimbunan ku hanjuang

Ti nu laleungit, tambah loba nu kapanggih, tambah loba nu manggihna. Tapi loba nu
pahili. Nya kabawa nu lain mudu diala. !

Turunan urang loba anu heunteu engeuh, yen jaman ganti lalakon !

Da pinterna kabalinger, harayang meunang sorangan. Arinyana teu arengeuh, lagit
anggeus semu beureum, hasep ngebul tina pirunan.

Boro-boro dek ngawaro, malah budak nu janggotan, ku ariyana di tewak diasupkeun ka
pengberokan. Laju ariyana ngawut-ngawut dapur batur, majarkeun neangan musuh; padahal
ariyana nyiar-nyiar pimusuheun. Sing waspada ! Sabab engke ariyana, bakal nyaram
Pajajaran di dongengkeun. Sabab sarieuneun kanyahoan, saenyana ariyana anu jadi
gara-gara sagala jadi dangdarat.

Hapunten Nun!!!

…teu wantun kula nyaangan panon poe, teu daya kula nyaat keun sagara….

…neda pangapunten ka bala rea, nyuhun pangajar ti nu katatar….

Wassalam,

-pun adi-

mh <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Mas Nasir, ari keur kuring mah asana teu jadi masalah,
ngomentaran milis ieu lian ku basa sunda. Asal eusina
masih keneh aya manfaatna keur komunitas ieu milis.
Tangtu bakal leuwih hade deuih lamun Mas Nasir oge
ngeureuyeuh diajar basa Sunda. Sarta langkung hade oge
lamun resep meser buku Sunda, kamus Sunda, sarta
langganan Majalah atawa tabloid Sunda. Tangtu Mas
Nasir salaku editor apal aya dua majalah Sunda anu
terbit mayeng, nyaeta Mangle jeung Cupumanik. Tabloid
oge aya nyaeta Galura.

Keur diajar basa sunda cohag mah, sarta aturan milisna
rada longgar, Mas Nasir bisa gabung ka milis
[EMAIL PROTECTED] geura. Eta teh masih keneh
milisna urang sunda oge. Tah di dinya tempat mangkalna
budak ngora sarta nu resep ngobrol ngalor ngidul.

Salam,
MH

--- Mohammad Nasir <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Kang/Teh Moderator, yth
>
> Sudah ada beberapa anggota milist yang keberatan
> adanya pengiriman pesan atau komentar yang
> menggunakan
> bahasa Indonesia. Terakhir adalah Kang Yiyi Sulaeman
> yang secara tegas agar yang biasa menggunakan bahasa
> Indonesia pindah saja ke milist lain. Tidak menutup
> kemungkinan akan ada lagi. Mati lah aku, tak ada
> ruang
> untukku di sini.
>
> Kang Moderator yang baik, di milist ini, saya
> sebagai
> minoritas yang belum bisa menulis Sunda dan selalu
> [...]

http://mail.yahoo.com

PENTING..!

attachment akan dihapus & tidak diteruskan kepada seluruh member.

dilarang beriklan. pelanggaran atas peraturan ini akan dikenai sanksi berupa
pencabutan membership.

terutama bagi pengguna ms outlook/outlook express, dihimbau untuk selalu mengupdate
antivirusnya.

Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/0EHolB/TM