Tuesday, November 2, 2004, 4:37:03 PM, Tirta wrote:
<My answer at the bottom of this page>

> Alhamdulillah kaabsen deui US di LN, ah abdi mah masih cita-cita
> napak di Perancis teh....Hanjakal pisan sasih kamari teu acan manca
> kaki, pun bojo (US) aya dines ka Belanda, atuh 3 dinten kantos ka
> Perancis...ngan eta teu genah cenah loba culang cileung teu aya nu

ari guru matematika kuring di sma mah sateuacana 'ngumbara' teh
ngabekelan dirina sareng elmu bela diri. Kuring terang ieu teh alatan
aya kajadian kieu;

Hiji poe anjeuna nampiling salah saiji murid di kelas. Eta muridteh
ditampiling alatan teu merhatikan basa anjuena ngajar. Saatosna
nampiling--masih dipayunenueun kelas, dipayuneun murid-muridna anjeuna
nyarios kieu, "Kalau kamu gak terima saya tempeleng ayo kita berantem
di lapang baseket!!. Nih, yah. Jauh-jauh saya datang dari garut
percuma kalau TEU BOGA KABISA."

Dikitukeunteuh rerencangan sim kuring ngabetem bae teu ngajawab
naon-naon.

Tah kitu dongeng sim kuring.

NB:
Nuhunkeun koreksina bilih aya tulisan sim kuring anu lepat
(Please, correct me if i'am wrong)
--
Best Regard,
DURACHMAN (mailto:[EMAIL PROTECTED])