kang sofjan, nepangkeun abdi Irwan "murid baru" di ieu warung.

Irwan I. Sutisna

--

-----Original Message-----
From: sofjan nanda <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, 23. Nov 2004 16:57 +0700
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [Urang Sunda] test

eh Neng Iva, hatur nuhun dibageakeun, puguh ge abdi
mah warga lami lembur KUSNET teh, nuju jaman abah obay
keneh ( kamana nya ari Kang Obay ? ), basa liburan
kamari utak atik deui komputer, geuning aya keneh
alamat KUSNET teh.
nepangkeun atuh, ari padumukan mah di Antapani, mung
milari cicisna di Batawi.
cag ah
MS

http://us.click.yahoo.com/L5YrjA/eSIIAA/yQLSAA/0EHolB/TM