Leres Kang Asep, panuju. Mung nu janten masalah teh upami kelompok
eta ngalaksanakeun hukum2 nu dipercayana ka pihak sejen nu teu
kalebet kelompok eta, kumaha tah? upami FPI ngahukum salasahiji
anggotana nu judi misalna tangtos kahartos da tangtos si anggota ieu
tos ngabalitungkeun risiko ieu samemeh lebet ka FPI tea.

Teras, kumaha pakaitna sareng pamarentah nu sah? Salasahiji kaidah
di agama urang teh diantarana tiap jelema bakal nanggung akibat
pagaweana wungkul jeung moal nanggung akibat pagawean jelema lian.
Numutkeun abdi, kulantaran ayeuna aya keneh pamarentah, upaya
maksimal ngalawan kadoliman teh ku cara neken pamarentah supaya
ngahargaan hak sabagean wargana nu teu panuju judi jst. Upama
pamarentahna teu oyag, nya panginten bakal janten tanggel waler
maranehna engke di aherat.

Abdi masih ragu2 nyikepan FPI teh. Sanes ngaragukeun niatna, mung
naha cara nu ditanjeurkeuna tos saluyu sareng hukum agama dina
konteks kahirupan ayeuna.

yudi

Give the gift of life to a sick child.
http://us.click.yahoo.com/lGEjbB/6WnJAA/E2hLAA/0EHolB/TM