seuer pisan kaemaman di nagara batur
aya pizza La porchetta nudisarengan anggur
tos lami pisan abdi tebih ti lembur
teu aya nu nikmat salian laksa sareng bajigur

puisi caritana mah....:)))

--- Nenny Nenden <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> muhun teteh leres pisan raos keneh katuangan sunda
> nya, nikmat pisan di tuang na di sisi sawah aduh
> matak
> nineung ka lembur hoyong tuang deui di sisi sawah
>

> --- indung peuting <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
>
> > Duka kunaon ari bangsa urang, sok raresep kana
> > katuangan anu karitu, padahal teu pira rasana mah,
> > komo upami ham-ham duka haram-duka subhat. Nya
> ulah
> > wae urang sunda mah, mending lauk beuleum karesep
> si
> > kuring.....he he he
> > Kumaha carana kaemaman khas US, tiasa sapertos
> > HOKa-hOKA BENTO....? comro, misro, colenak,
> banros,
> > lotek, rujak hiris, angeun kacang.,jeng
> > sajabana......colenak, tos lami teu mendak....
> >
> > asep juarna <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > Upami sanes haram sareng sanes halal naon atuh
> > namina?
> > Mubah? Syubhat? Naha nya MUI ngahukumanana asa
> > satengah-satengah... Moal kitu upami... duka ah...
> >
> > AJ
> >
> > --- waluya56 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> > >
> > > Saha nu sok tuang di Hoka-Hoka Bento "restoran
> > > gancangan" masakan
> > > Jepang? ceuk wartos dina detik.com dinten ieu
> MUI
> > > nyebatkeun Hoka-
> > > Hoka Bento henteu halal tapi henteu ari
> > disebatkeun
> > > haram mah, duka
> > > naon status halal-haramna. Kitu deui roti
> singapur
> > > Bread Talk sareng
> > > inuman Bintang Zero.
> > >
> > > Janten upami lapar di Stasiun KA Bandung atawa
> di
> > > Gambir, wayahna
> > > ulah mengkol heula ka Hoka-hoka Bento .......
> > >
> > > -WALUYA-

> > protection around
> > http://mail.yahoo.com
> >

> > Komunitas Urang Sunda -->
> > http://www.Urang-Sunda.or.id
> >

> > Yahoo! Groups SponsorADVERTISEMENT

> to:
> > [EMAIL PROTECTED]
> >
> >    Your use of Yahoo! Groups is subject to the
> > Yahoo! Terms of Service.
> >

> > ---------------------------------
> >   Yahoo! Messenger - Communicate
> instantly..."Ping"
> > your friends today! Download Messenger Now
>

> "Nineung Ka Lembur Kuring"
>  http://nenden.multiply.com

> Celebrate Yahoo!'s 10th Birthday!

&#3626;&#3635;&#3632; &#3607;&#3635; &#3649;&#3649;&#3634;

Give the gift of life to a sick child.
http://us.click.yahoo.com/lGEjbB/6WnJAA/E2hLAA/0EHolB/TM