ayeuna we ceunah rek mamperjuangkeun rakyat ..... basa ketum manehna jadi
presiden ..... boro2 wani protes ... dasar munafik  ... sandiwara we
digedekeun ....... dikumaha2keun oge BBM mah moal turun .... mahasiswa tong
loba demo ... geura diajar weh cing bener ..... ulah sok ngomong2
memperjuangkeun rakyat sagala .... ayeuna mah asal tong make narkoba jeung
mun ujian tong niron .....

yang lemah,

indrajati chairuddin dg. mangitungi

DonorsChoose. A simple way to provide underprivileged children resources
often lacking in public schools. Fund a student project in NYC/NC today!
http://us.click.yahoo.com/5F6XtA/.WnJAA/E2hLAA/0EHolB/TM