Hatur nuhun Teh Lies... da muhun atuh geuning TKI mah hirupna teh ukur kacekek, tah mudah-mudahan usaha simkuring saparakanca tiasa nyandak perobihan...

tapi ketang aya TKI nu bagja tur bisa mawa seungit ngaran SUNDA, sok cing tebak saha tah...?

Geus moal hanteu pasti kabeh ge apal ngaranna teh "DR. YAYA RUKAYADI"... sanes kitu baraya ///// he ... he ... he ..., kamana nya kang Yaya, masih sibuk kitu ngemutan TEMULAWAK na ...

indomum <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
Didu'akeun pisan Kang.
Mugi usaha Akang saparakanca di Seoul sing aya hasilna pikeun
ngarobih nasibna TKI.
baktos,
Lies

--- In urangsunda@yahoogroups.com, mirajul muttaqien <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Baraya, sim kuring teh TKI di Korea alias KUSnet van Seoul, Insya
Allah ping 18 Mei 2005 dinten Rebo seja teupang sareng Menakertrasn
tabuh 10 enjing di KBRI Seoul.

> Dupi pamaksadana nya eta, seuja ngadugikeun amanat ti para TKI anu
statusna teh fariatif pisan, aya nu sumping ngalangkungan PJTKI,
Visa Turis, G to G (Goverment to Govermen) ngalangkungan DEPNAKER,
malih aya oge anu Job Training.

> tah ayeuna TKI di Korea teh seueur pisan mayunan masalah, nu
akhirna nyered para TKI kana status Illegal, alias kabur ti
perusahaan anu resmi di kintun ku PJTKI atanapi Depnaker.

> malih anu status na masih Illegal oge teu kirang sakeudik
masalahnya, ti ngawitan Proses angkat, penempatan, fasilitas ti
Perusahaan, gaji nu teu di bayar mang bulan-bulan, dugi ka masalah
proses Pemulangan di Terminal 3 Sukarno-Hatta....

> Tah kukituna, simkuring nu kagabung dina IKMI (Ikatan Keluarga
Muslim Indonesia), seuja ngadugikeun ieu aspirasi ka Menakertrans...

> sakali deui neuda pidu'a ti sadayana, mudah-mudahan nasib TKI teh
tiasa robih, ulah ukur di aku jadi PAHLAWAN DEVISA, tapi kanyataanna
TKI teh kalah KASIKSA....